God fortsättning


Önskar er en god fortsättning på det nya året!

Jag har börjat det nya året med att ha fullt upp, skaffat mig en större lägenhet som är min alldeles egna som jag ska totalrenovera. Och jag ska göra det själv så kan ju säg att jag har fullt upp :)

Väggar, tak, golv ska göras vid och nya köksluckor mm :) Kommer bli så fint när det blir klart!
Kommer även ha ett helt nagelrum för er kunder när allt är klart. Hihi.



Lite naglar har blivit gjorda, här kommer någon bild.




Hon ville att vissa naglar skulle se ut som ett fyrverkeri så där blev det flera sorters glitter :)






Här har vi påbyggda/lackade naglar :)
Mycket fin färg men lyckades inte fånga den riktigt på bild.





Kram/Jennifer


Kommentarer
Postat av: caroline edvardsson

Tack för tipset :) ska ge mig ut på jakt på måndag.kram!

2011-01-20 @ 21:26:44
URL: http://stylewithpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback