Funderar


Jag försöker komma på hur jag ska göra vid mina naglar inför jul. Först visste jag inte om jag ville ha med rött eftersom jag har mycket rosa kläder :) men rött hör ju till julen.. kanske den gamla julen mer dock..
Naglarna måste ju matcha mina kläder till jul och till nyår, fast det blir svårt med klänningen jag ska ha :) Det skulle varit fler dagar mellan jul och nyår så man kan ha olika set naglar..


Resultatet visas inom kort..


Väntar bara på paketet med jul produkter som blivit försenat, beställde för över två veckor sen men paketet har alltså försvunnit i posten! Otur eller vad?! Men fått skickat ett nytt som förhoppningsvis är på väg nu.


Jag tycker iallafall att naglarna ska glittra mycket nu inför jul och nyår :)



Kram/Jennifer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback