Nya tag..

 
Ursäkta min frånvaro!
Det har varit mycket som hänt så tyvärr har bloggandet fallit åt sidan. Men nu minsann blir det nya tag!

Ikväll är det sista gången jag ska på företagskursen.
Sen ska jag ta tag i allt som har med registreringar mm att göra så jag kan kalla mig företagare. 
 Spännande!

Det har blivit lite naglar på sistone, men har dessvärre inte varit lika bra på att fotografera.
Jag har någon bild så de kommer jag lägga in i dagarna som kommer.

Just nu väntar jag på att mina nya jul dekorationer ska komma med posten, är sugen på att göra massa juliga naglar nu!! 

Varför inte skämma bort dig själv lite grann och få fina naglar till jul? Eller pigga upp tillvaron lite nu i vintermörkret..

... Boka en tid, 0763-274336!




Kram/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback