Dammuppsamlare


Har länge tänkt köpa mig en dammuppsamlare då det inte är bra att sitta och andas in allt damm.
Idag gjorde jag det! :)
Det sved lite i kassan men det är värt det i längden, hälsan är viktigare!
Och plus att jag slipper städa så mycket efter ;)





Blev även ett nytt rosa glitter då det andra tog slut igår.



Detta kan nog funka, eller vad säger ni? :)
Tycker det var en himla läcker färg.


Och sist så fick jag beställa lite glitter i olika färger och former, de är faktiskt något som jag inte har hemma.



Lite stjärnor och hjärtan.


I eftermiddag ska jag ha kund, lägger upp bild efteråt :)


Kram/Jennifer


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej hamna på detta gamla inlägg då ag är på jakt efter en dammuppsamlare.Var köpte du din & hur var/är buller nivån? Sög den in dammet? Mvh Zandra

2011-11-02 @ 22:49:12
Postat av: Linda

Hej vart hittade du det rosa glittret någonstans? :)

Svara på mejladressen // linda

2011-12-22 @ 09:36:09
Postat av: NailsBy Dolly

hej, hur funkar dammuppsamlaren? är den tystgående? är du nöjd med den?

2012-04-26 @ 22:27:37
URL: http://nailsbydolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback