Kursen..

..I Stockholm var jättetrevlig..
Var på kurs hos Keit på Vackra Naglar.
Fick träffa trevliga människor och fick lära mig nya dekorationer så nu har jag gott och väl för inspiration länge :)

Tyvärr så klöddade min kamera (eller rättare sagt så fick jag inte rätt på den) , fick ingen bra bild på dekorationerna som gjordes! :( Trist!

Men här kommer en bild på dekorationerna som jag gjorde.



Fick köpt lite nytt material! Snakeskin, krita i olika färger och bland annat Stiletto tippar (spetsiga), så för er som vill ha det så kan jag erbjuda det med nu! :)

Hoppas på att jag får en kund snart som vill ha någon läcker dekoration! Har massor med ideér!

Här är mitt nya diplom :)




Imorgon ska jag på intervju och studiebesök på en skola jag sökt till. Håll tummarna för mig!


Kram/Jennifer

Kommentarer
Postat av: keit

Fint Diplom .-)

2011-04-11 @ 08:27:22
URL: http://vackranagalristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback