NAGLAR! Tår + fingrar


Nu har jag även testat att bygga på tånaglar.
Vissa tycker kanske det är äckligt men jag bryr mig inte om det, så länge fötterna är rena :)
Och det är ju såå snyggt!! Och ser fräscht ut!!

Så är ni sugna på det så säg till så fixar vi det ;)

Jag fick prova att bygga på min kära vän Carros fossingar, så här blev det :)






Hon fick två stenar också, tycker det blev mycket fint :)

Vad tycker ni??




Har även gjort vid mina egna igen.. ROSA! 
Har dock svårt att fånga den rätta färgen på bilderna..








Och här är en kund som valde franska med lila stämplar.



Hoppas ni får en trevllig helg!
Jag ska vara hemma och försöka bli frisk från denna förkylningen tills på måndag..
Ny vecka, nya friska tag! (Räknar vi med!)

Kram/Jennifer

Vill du bygga naglar? Ring då 0763-274336
Eller maila mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback